الثلاثاء، 3 يونيو 2008

الحلقه التالته ..... يا مسهل

شعر ياسر انه غير مصدق نفسه ..فكتب لها بذهول شديد

" يارا !! أنت بتتكلمي جد ..ولا دي حركة عاملاها فيه ؟؟"

فجاءه الرد :

" يووه أنت لا كده عاجبك ..ولا كده عاجبك ..قلت لك جاية..يعني جاية ..استناني بس و ما تقلقش "

ياسر :

" أيوه بس حعرفك إزاي .أنت ناسية أن عمرنا ماشفنا بعض"

يارا :

"آآههه صحيح ..طيب اسمع أنا حجيب معايا بوكيه ورد كبير كل الورد اللي فيه أحمر و بس ..و أضعه أمامي على الترابيزه أول ما أقعد .. باي بقه لحسن بابا وصل حالاً "

أغلق ياسر جهاز الكومبيوتر ..وقد ارتسمت على وجهه سعادة الدنيا كلها ..و بلا وعي صاح ..بسعادة : ياااهوووووووووووووو

تنبه على باب الغرفة يفتح ..عليه ..

الأم بذهول : بسم الله الرحمن الرحيم!!..مالك يا ياسر؟؟ جرى لك حاجه يا بني ؟؟

ياسر بنشوة شديدة : لا يا أحلى ست في الدنيا كلها ..أنا كويس أهه .. أنا زي الفل أهه..

الأم بابتسامة : طيب يا بني ربنا يبسطك كمان و كمان ..تعال بقه علشان نتغدى .. بابا وصل ..و كلهم .. مستنينك على السفرة بره ..

ياسر بلهجة مميزة كأنه يتحدث إلى شخص آخر غير الأم : وأنا جاي …وأنا أقدر ..ما أجيش

انتظرونااااااا في الحلقه القادمه
مش هتقدر تغمض عنيك.....

هناك 4 تعليقات:

E$L@M H@$$@N يقول...

GoOoOoOoOD WorK And So interisting
Keeeeeeeep GoinGGGGGGGGGG
(~_~)

Mohammed Salaheldeen يقول...

انا اعتقد انه لازم يكتب عليها بقا لان بناتنا ماتتشافش من راجل غريب

ومدام بدأت بالورد لازم تخلص بالمأذون

AHMED HOSNY يقول...

والله انا فى راى ان كدة مش حينفع انا مش عارف انام متشوق لكل حلقة جايه وانا شايف ان البنت ممكن او نوع من التاكيد حتحلقلو

Amira Mahmoud يقول...

شكرا يا شباب على تعليقاتكم الحلوة دى
وعلى فكرة يامحمد الراجل ناوي يكتب عليها متخافش بس انتوا تابعوا الحلقات كويس