الجمعة، 15 مايو 2009

ياه ها ها ها ها ها ها ها
عايش بضحك على الحياه
عاللي حياته في دماغه وكلاه
واللي رامي احماله عالله
واللي سايبها... مترح ترسي حيدقلها
واللي ناويلها....حالف بالقوه يعدلها
واللي واكلها....عايشها على خلق الله
....
ياه ها ها ها ها ها ها
نفسي ارتاح من قولة اه
واحقق اللتمناه
بس ده صعب
وانا رامي احلامي عالارض
مستني تطلع تخضير
مش قدام الهوا بتطير
بس ياخوفي يوم الحصاد مالاقيش اللي بتمناه
.......
ياه ها ها ها ها ها ها ها
اصلي نسيت يا كتاكيت
ده ابو فصاد.... حالف لاينول المراد
يهدم بيتي عالانقاض
كان بيقول... عايز يقضي عالمحصول
علشان يمحي كل عزول
بيقاسمه فاللي بيلقاه
.......
ياه ها ها ها ها ها ها
اصلي زهقت انا اتخنقت
ياخواتي عقلي حيشت
فيها ايه لما العجول تتمنى رقبتها تطول
هي الزرافه احسن منها؟؟
ياخواتي حد يقولها
تنزل حبه ياتطلعني
مش كل مره توقعني
وتفضل تعلى هي لفوق
واحلامي تدمرني معاه
......
ياه ها ها ها ها ها ها
انا محتاس اصلي محبش القلقاس
ده بيلم كلام الناس
وانا اهونلي ضرب رصاص
من اني فيوم اتغداه
.......
ياه ها ها ها ها ها ها
__________
كفايه بقا عشان انا تعبت
ملحوظه انا كل كلمه في البتاعه اللي كاتبها دي اكيد يعني ليها معنى
كلمه قلقاس: اقصد بيها المحسوبيه
بس كده وقولولي رأيكو
Ms3a_miso

هناك 5 تعليقات:

mai 3id يقول...

جامد اخر حاجه يا محمد بجد حلوه اوى
واللى واكلها ....عايشها على خلق الله
واللى ناويللها...حالف بالقوه يعدلها


احلى جملتين

DinaFarid يقول...

حلوة اوي احلى حتة عجبتني
فيها ايه لما العجول تتمنى رقبتها تطول
هي الزرافه احسن منها؟؟
ياخواتي حد يقولها
تنزل حبه ياتطلعني
مش كل مره توقعني
وتفضل تعلى هي لفوق
واحلامي تدمرني معاه

حلو اوي الجزء ده

mazy يقول...

نفسي ارتاح من قولة اه
واحقق اللتمناه
بس ده صعب
وانا رامي احلامي عالارض
مستني تطلع تخضير
مش قدام الهوا بتطير
بس ياخوفي يوم الحصاد مالاقيش اللي بتمناه
aktar 7aga 3agabne ya mas3a we eftker ana 2oltlk eh 2abl kda 3la el kalam dah w ana ba2olk tany ahoo elle beytla3 dah ye2dar eytla3 dah

Mohammed Salaheldeen يقول...

شكرا يا مي ده من ذوقك
ربنا يخليكي يادينا الف شكر
:D :D
الف شكر يا مازن وانا فاكر كويس اوي على فكره
:D :D
تسلملي يا غالي

Nevine Gharib يقول...

أشكركم جميعا على المجهود المبذول ببحث مادة تاريخ حضارة اسكندرية واتمنى لكم جميعا التوفيق

هنا رابط المحاضرات

http://rapidshare.com/files/234062317/__1578___1575___1585___1610___1582____1581___1590___1575___1585___1577____1575___1587___1603___1606_.html
MD5: 723983F41DA52BC0A197727325B6DB6B