الثلاثاء، 13 نوفمبر 2007

we apologize pls forgive !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نقدم خالص الاعتزار نحن دفعة اعدادى عمارة الى السادة المعيدين على ما بدر منا من تصرفات غير لائقة بمستوانا التعليمى وارجو منكم ان تسامحونا على ما بدر منا وبجد احنا معترفين بغلطنا ودة الوقت الى احنا لازم نصلح فية كل ما فعلنا احنا اجتمعنا كلنا لما كنا فى الاتيلية وتشاورنا مع بعضنا وعرفنا وحسانا بغلطنا واتمنى اننا ننسى كل الى فات ونبدا صفحة جديدة , صفحة حب واخوة وعلاقة جميلة بعيدة عن علاقة الطالب والمعيد احنا اتفقنا اننا حنقدم اعتزار رسمى الى كل دكتور ورئيس القسم الدكتور راغب والى كل المعيدين عشان نبدا معاكم صفحة جديدة عشان الى حصل يوم الثلاثاء اللفات كان شى وحش اوى كان الجو خانقة اوى وفعلا فى وحدة من زملائى راحت فى غيبوبة دامت حوالى عشر دقائق واحنا مش عارفين نعمل اية وباب الاتيلية مغلق علينا لولا احد زميلاتى فتح لنا الاتيلية من الخارج, مكناش نعرف اية الى حيحصل ونزلنا للامن و واحد من زملائى طلب دكتور ولكن الحمد لله قامت زميلتى من الغيبوبة بجد اللى حصل دة سئ جدا احنا منقدرش نستحمل ان يحصل لها حاجة لا قدر الله . طب لية احنا نوصل نفسنا الى هذة التصرفات وعشان كدة احنا عزرنكم جدا وعرفين ان دة ناتج عن تصرفنا السئ جدا وياريت نفتح صفحة جديدة وننسا كل الى فات وعايزين نكون اصحاب زى ماكنا فى الرحلة بجد انا حسيت ان بشمهندس محمود اخويا الكبير وبشمهندسة هدى اختى الكبيرة واحنا منقدرش نعيش فى الكلية دى من غيركم عشان انتم مستقبلنا, عشان كدة احنا بنقدم اعتزارنا وحسين بغلطنا ونتمنى منكم انكم تعطونا فرصة نصلح فيها كل الى فات ونبدا صفحة جديدة

من دفعة اعدادى عمارة

CrAzY $iNgER

هناك 11 تعليقًا:

desert rose يقول...

بجد يا بشمهندسين احنا اسفين على الي حصل بس بجد احنا اخدنا عهد مع بعض ان دة مش هيحصل تاني ونكون احسن ونخلي علاقنتا مع بعض اكتر من معيد و طالب عشان بجد احنامش عايزين نبقى دفعة وحشة

Ahmad_Kadry يقول...

انا اسف جدا على كل اللى حصل منى واوعدكم انه مش هيتكرر
واتمنى انكم خلاص متكونوش لسه متضايقين لان احنا قررنا خلاص مش هنعمل كده تانى
وميرسى جدا يا اسلام انك نزلت الموضوع ده

esra2 3bdellah يقول...

um so sorry ya bashmohandesen and i promise to be better and i want all of us to be friends and one group and one family coz these are our best days and i want to enjoy them with u all..... thnx

Hebatallah Magdy يقول...

we are all sorry about what we did..we appreciate that u want us 2 be better we a7na mesh mdienkom ay forsa..a7na at3hedna that we will change 2 better isa..plz 4give us and give us a last chance

mohamed el-ngaar يقول...

انا بجد محرج اتكلم بس انا بكرر اعتذاري انا وزملائي بجد ليكم حق في الي قولتوه وانا حسيت بده لما ساعدت في توزيع اللوح عشان كده اتجمعنا مع بعض واتكلمنا في الموضوع ده وقررنا نعتذر ونغير من نفسنا بجد احنااسفين بس ليا سؤال هل توصل نتحبس بالطريقه دي وتمشوا من غير ما نعرف اهي زميلتنا اغم عليها لو كنا معرفناش نتصرف كان ممكن يحصل ايه ومين كان حيشيل المسئوليه احنا ولا افراد الامن الغلابه طب حد فينا احنا الاتنين حمل مسئوليه زي دي بجد احنا اسفين بس بردهمكنش المفروض توصل للي حصل ده انا نفسي نفتح صفحة جديدة وعايز ان شاء الله بعد كده اقابل في الكلية اخواتي الكبار مش المعيدين بتوعي واوعدكوا تلاقوا برده اخوكوا الصغير الي بيحترمكم مش مجرد طالب عندكوا(انا اااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسففففففففففف)

mohamed el-ngaar يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
Amira Mahmoud يقول...

بجد يا باشمهندسين انا مش عارفة اقول ايه بس بجد احنا حاسين بغلطنا وان شاء الله نكون احسن من كدة وبجد ياريت نفتح صفحة جديدة
وبجد انا كل مرة بتضايق جدا من اللى بيحصل دة وبنضايق اكتر لما بتقولو لنا كلام جامد بيجرحنا والباشمهندس محمود
لما بيرسم الوش التانى
بس احنا خلاص اتعلمنا من غلطنا
** يا ريت نشوف تعليقات الباشمهندسين كلهم مهما كان التعليق **

cool power يقول...

انا بتاسف جدا لكل المعيدين عن اى حاجة او غلط صدر منى وضايق اى حد من البشمهندسين من غير قصد واعتذار خاص للبشمهندسة هدى والبشمهندسة رنا تحديدا عشدن اللى حصل منى فى محاضرة الكمبيوتر وانا بجد اللى حصل ده كان غصب عنى فى وقت غلط وانا اسفة وعمرى ماحافكر اضايقكم تانى بأى طريقة لان دة كان من غير قصد please accept my apologizing sorrrrrrrrrry

heba adel يقول...

we are all sorry for what we did and we promise we won't do things like that again but plz accept our apologize

Mohammed Salaheldeen يقول...

انا الصراحه مش حقول حاجه غير انه كان عندكم حق وانا فعلا لو مكانكم كنت عملت اكتر من كده يمكن الهرجله اللي احنا فيها دي هي السبب

بس كلمه حق اللي بيحصل ده قله ادب وبعدين في ناس كتير مابتتكلمش يا جماعه دول ناس جايين من المريخ يعني نفرق ايه عنهم دول
وانا فعلا بتكلم الكلام ده بدافع الغيره ومش اي غيره غيره على الدفعه لان انا ابن خالتي في دفعه اولى اللي بيتقال عليها احسن دفعه في الكليه

ماتتصوروش مدى احراجي اناازاي تبقا دفعه ابن خالتي احسن دفعه ودفعتي دفعه معندهاش دم مثلا كل واحد في سوقه

هو اه احنا متعودين عالكلام والكلام الكتير بس احنا عايشين بقالنا 17 وفي ناس عايشه بقالها 20 بتتكلم استفادت ايه
اولا خير الكلام ماقل ودل
ثانيا لو مزنوقين في كلام اوي يعني قدامكم ورق يعني اكتبو لبعض
ولا ايه

Arc_Nada ahmed يقول...

احنا اسفين جدا على اللى حصل مننا ونوعدكم انه مش هيحصل تانى ويريت تكونوا سامحتونا وشكرا يا اسلام انك نزلت الموضوع