الجمعة، 7 ديسمبر 2007

نجاح بلا حدود

هناك 3 تعليقات:

a7med-TheGenius يقول...

الكلام اللي هو قاله عجبني جدا وبالذات القصة اللي حكاها وأنا ححاول بقدر الامكان استفيد من كلامه وياريت كل الدفعة تسمعه

Mohammed Salaheldeen يقول...

انا مفهمتش حاجه من القصه اللي حكاها لانه بيتكلم بسرعه اوي كأن حد بيجري وراه بس انا في حته عجبتني اوي بتاعت الشنطتين اللي مش حيقدر ياخدهم معاه
وكمان ان لازم الانسان يخبط في كل حاجه قدامه

يعني انا انهاردا اول مره انزل بكاميرا
اول مره امسك كاميرا اساسا
لقيت ان اللي بيصور في الشارع ده امه لا اله الا الله بتبص عليه وناس تيجي لحد عنده وتقوله لا كده غلط
وهي اساسا مش عارفه غلط ليه

يعني مثلا في واحد قاعد مع عسكري قاللي كده غلط قلتله بأبتسامه غلط ليه حسيت انه مش عارف بس فضوله بيدفعه انه يقوللي كده غلط راح قايلي مش يمكن انتا بتبعته برهرحت قايله ايوه انا ببعته بره باب بيتنا وحنيجي انا وصحابي نفجره ومسابنيش الا لما جه يسألني السؤال اللي هو عايز يسألهولي من الاول خالص وهو انتا بتصور المبنى ده ليه واجابه السؤال اشبعت رغبته لما قلتله ان انا في فنون جميله

فعلا الانسان بيكتسب خبره من التخبيط
لازم الواحد يعرف يعمل كل حاجه عشان لو حد سأله عن حاجه بره شغله يعرف يجاوب

gattouso_taha يقول...

shokran ya bashmohandes l2nk nfzt bw3dk lya