الاثنين، 12 فبراير 2007

قريبا
رحلة المعالم
نادى الكاميرا
نادى الكتاب
الجرى كل يوم جمعة على البحر
تحب تشترك فى ايه؟

هناك 8 تعليقات:

Mohammed Salaheldeen يقول...

انا عن نفسي نادي الكاميرا
لسبب واحد لان الكاميرا حتفتح عيني اكتر

انما الجري عالبحر ده وانا بجري اكيد اسكندريه حيحصلها زلزال

Hebatallah Magdy يقول...

activities!!!!a5eran ft7na saf7a gdedaaaaa :)
ana nadi el camera isa

غير معرف يقول...

ana fr7ana awi an fe activities momken n3mel7a ma3 ba3d w ana 3wza acon fe nadi el camera

Cazablanka يقول...

Nady el cam , 3ashan ana ba7eb el tasweer awy :D
btw , tnx at all ya bashmohandes Abdel wa7ed ;)

we momken bardo negry 3ala el ba7r :D

Amira Mahmoud يقول...

بجد انا مش مصدقة نفسي خلاص هنبدأ نعمل انشطة ؟؟؟
واحب اشترك فيهم كلهم ان شاء الله بس بفضل اكتر نادى الكاميرا والجري ع البحر

hisha17 يقول...

ana bgd 3aiz ashtrk fi re7lt el m3alm we nadi el camera l2 el nashatat deh 7atgm3na kolna fi netak 3'eer el derasa fa 7ane3raf ba3d aktar

7abashy يقول...

انا افضل نادى الكتاب عشان انا بحب القرايه جدا

eg. MAHMOUD ABDELWAHED يقول...

مين عنده افكار جديدة