الأحد، 9 ديسمبر 2007

2

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

الموضوع دة حلو اوى اوى اوى.......و ابراهيم الفقى بالرغم ان هو بيتكلم بسرعة بس عندة حماس شديد و كلامة مقنع جدا و انا كنت مبسوطة جدا و مشدودة خالص لدرجة انى سمعتة كذا مرة وراء بعض و انا شيفة ان الموضوع دة مهم جدا لطلبة عمارة و المعماريين عموما لان مش لازم كل مشروع ينجح و بالذات لو فية ابتكار فممكن اوى ينجح لانة مش مالوف و ممكن اوى يفشل لان الجديد اللى فية مش صح او مش متوظف بطريقة حلوة او مش عاجب حد فلازم يكون فية سرعة فى عمل مشروع(فية ابتكار جديد)و وجود مرونة فى تقبل النقد و سماع الاراء... و شكرا جدا جدا يا باشمهندس محمود لان انا فعلا معجبة بالموضوع جدا

7abashy يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

شكــــــــرا جداااااااا يا باشمهندس
الفكرة من الاول جميلة جدا
وشكرا لانك صدقت فى وعدك ونفذتها
وبجد انا استفدت كتير جدا ويا ريت حضرتك تعرضلنا حلقات جديدة منها على طول . اما عن ابراهيم الفقى ذات نفسة فطريقة عرضه جميلة جدا وبيعرف ازاى يخلى اللى قدامة يحب يسمعة . وكمان مرة يا باشمهندس محمود بجد الموضوع حلو جدا وياريت يستمر على طول .