الأحد، 18 نوفمبر 2007

1فقره الصور غريبه


انهاردا انا جايب صور غريبه اوي وانا اساسا كنت مهيس يوم ماكتبت الموضوع ده اساسا فقعدت هاتك ياتأليس على اساس ان انا عمرو ابن الحج اديب يعني




ده المواطن الوحيد اللي راكب عربيتين في نفس الوقت



ده محمود المليجي في فيلم الارض

ده شيخ مش حافظ الفاتحه


ده حال الموظف المصري


يا سلام عاللي صور ده يستاهل جايزه نبله لا بجد صوره معششه في دماغي



يا واااااااااااالد ده بقا واخد الطريق عوم


الراجل ده بيجري على يتامي



هو شكله كده راسه وقعت فراح يجيب واحده تانيه

هي دي كانت عربيه بس بعد ما حل بها من دمار اعتقد بقت شبشب بس ناقصله صباع

واضح ان البغبغان ده جامد اوي وبيشيل حديد ومجانص بقا وكده هو تقريبا بيتدرب عشان الاولمبياد


يا روقانك المهم ان العربيه غرقانه وهو فيها ومولع سيجاره
ماتطفتش ازاي دي انا عايز افهم


طبعا الحياه الزوجيه اساسها المشاركه فواضح ان العربيه عطلت في ليله الدخله فنزلت تزق يا ضنايا يا بنتي


ده تقريبا واحد من الدفعه ماصدق لقى سرير راح نايم
اهو ده الراجل اللي بينام عالحديد وعايش حياته وشراب وشبشب واخر روقان

اللي بعده


ده طبعا حاكم دوله افريقيه بس واضح انه فرحان بهدوم العيد اللي مامته جايباهاله
عشان تعرفو ان الناس دي بتجتمع كتير دول باين من كوتيفوار

ده واضح انه ملقاش مكان في الشارع فراح راكن في بيتهم






دي واضح طبعا انها ست كاجول ومن الشباب الروش روش روش

اتمنى ان الصور تكون عجبتكم وانتظرو الجزء التاني


Ms3a_Miso

هناك تعليقان (2):

7abashy يقول...

hehehe nice awy ya man ngd swar gamda ya miso

Ahmad_Kadry يقول...

swar eshta ta7n a5er 7aga
bgd gamda gda
thanx miso