الأربعاء، 24 أكتوبر 2007

song 2leftha

هااااي

عاملين ايه يا كماحه
انهاردا انا جايبلكو اغنيه ألفتها ولحنتها يعني انا قلت ابتدي وكده يعني عجبتكو اوكيه معجبتكمش تبقو استنوني على باب الكليه بالبيض والطماطم


يا مساء الصلصه

احم احم

وصفت عينك لليالي ... بشكيلها من طول انشغالي
والليالي تواسي فيا ...واللي فات من عمري غالي

من يوم ماحبه ما فاتني وحدي ... احكيلها على ناري و وجدي
وهي اه ولا حاسه بيا ... ولا حد اه داري بحالي

قلت عليها كلام واللي شفته انا في المنام متهيألي ده كان حقيقه والحقيقه ده مش كلام
واللي عيني انا بتناديله روحي وقلبي بتشتكيله واللي راح اه راح يا عيني قلبي كان مليان دلوقتي خاآآآلي

حبيت واحده تانيه غيرها...لقيتها ماشيه في خط سيرها
قلت انا مابيدي حيله ... دي الحياه وآدي اخرها

جربت احب واحده تالته ... قلت ياقلبي التالته تابته
وسرحت في عنيها وقلت...دي بقا هي وضميرها

قلت عليها كلام واللي شفته انا في المنام متهيألي ده كان حقيقه والحقيقه ده مش كلامواللي عيني انا بتناديله روحي وقلبي بتشتكيله واللي راح اه راح يا عيني قلبي كان مليان دلوقتي خاآآآلي


قوليلي ايه رأيكو فيها

انقضوني plz عشان الواحد بيتعلم من اخطائه

Ms3a_miso

هناك 8 تعليقات:

cazablanka يقول...

يا ميسو يا جامـــــــــــــــــــد ;)
ايه يا واد الكلام ده , ده انت شكلك شايل أوى يا عم انت
هو ايه اللى حيبت واحدة غيرها لاقيتها ماشية فى خط سيرها ده ؟؟
طب لما هى كدة اكيد كانت كدة من الاول ولا انت لسة مكتشف الموضوع ده يعنى :P
عامة لو التالتة تابتة زى ما انت بتقول فحاول يعنى مش حتخسر حاجة يعنى بس عامة انت اصلا شكلك فقرى ومش بتاع حب
اقولك حاجة , دورلك على عيلة بتشترى رجالة احسن :D
بس بجد حلو السونجاية يا معلم وانا على التوزيع لو حيبت يعنى
اهو الفروتى بيعمل شغل برضه
بس بشرط لو عايزنى اوزعهالك يعنى يبقى لازم تباظيلى اى واحدة من التلاتة اللى انت عرفتهم :P
يا ميسو يا جامـــــــــــــد

hisha17 يقول...

bgd ya mohmed kalamk zay el3sal
we 3aref kman e7sask 7elw awi we 3aref klamk 7elw awiiiiiii
ya3ni ro7k 3alia we high :D :D ;)

esra2 3bdellah يقول...

nice awy el kalam dah bas ana 3andy so2al ya3ny mn 3'er e7rag keda howa el kalam dah enta eli me2alefoh wala a5doh mn 7eta?? asloh kalam gamed awy bas na2so7 el la7n..... bas walahy kowayes en fe 7ad mawhoob keda.. :D

Amira Mahmoud يقول...

الكلمات حلوة ... و القافية شغالة برضة ...
بس ناقص اللحن والتوزيع وهتبقى جامدة
و بالنسبة للقصة هى .... مش عارفة ؟؟؟!!!
صحيح هى القصة حقيقية ؟ و لا كلام و خلاص ؟؟؟

HAMADA يقول...

2ih el27sas el 3aly da ya miso gamda awy awy da anta tel3t maohob w ma7desh 25ed balo b2a,2shat 3alik ya miso gamilaa awy

Mohammed Salaheldeen يقول...

اولا شكرا على كل اللي قالو كلام حلو

اسراء الكلام ده انا اللي كاتبه وكتبته قبل ماحط البلوج ده بتلت ساعات انا مش بتمنظر مثلا ولا حاجه بس هي دي الحقيقه ولحنتها وانا بألفها وكانت عجباني اوي وانا بكتبها لان كلامها حلو وانا اول مره اطلع كلام كده للدرجه وصحيت الصبح مش راضي عن اللحن اللي عملته

ميرو انا مش فاهم قصدك عالقصه بتاعت الاغنيه هي من نحيه تلاته انا حبيت تلاته فعلا بس الاختلاف انهم مكانوش يعرفو
حب من طرف تالت يعني

Ahmad_Kadry يقول...

o3'netak e3tbrha etl7anet 5alas ya man
awel ma 7ageb elguitar elgded 7asm3ak ell7an
bas gamda gda w keep going...

غير معرف يقول...

nice awiiiiiiiiiii da e7na tl3 3ndna mwhobeen kteer fe el kolya